Новини:

Балчун намір прискорити ремонт українських поромів

Балчун намір прискорити ремонт українських поромів
Голова правління ПАТ "Укрзалізниця" Войцех Балчун вважає, що пороми, що знаходяться на балансі УЗ, можна досить швидко повернути в експлуатацію.

Про це він повідомив, коментуючи результати поїздки до регіональної філії УЗ "Одеська залізниця / д", пише ЦТС.

Зокрема, Балчун заявив, що разом з іншими членами правління ПАТ УЗ, Мареком Залісне і Іренеуш Василевський, відвідав Іллічівський порт з метою перевірити стан поромів.

"З'ясовуємо, що всупереч наданої інформації, їх можна досить швидко повернути в експлуатацію. Це буде генерувати значний дохід для УЗ. Між тим, з 2015 року вони нерухомі і тягнуть з компанії кошти на своє утримання", - написав Балчун в Facebook.

Він також додав, що тема поромів обговорювалася на зустрічі з головою Одеської ОДА Міхеілом Саакашвілі в контексті їх задіяння на "Новому Шовковому шляху".

"Серед іншого, обговорили питання залізничного сполучення з Молдовою і нового" Шовкового шляху ". Якраз тут наші пороми можуть стати дієвим інструментом у розвитку цього шляху", - поінформував керівник УЗ.

Раніше ми вже повідомляли, що ЦТС "Ліски", логістичний філія ПАТ "Укрзалізниця", має намір залучити пороми «Герої Шипки" і "Герої Плевни" для роботи на Транскаспійський маршруті. Зараз компанія проводить заходи щодо введення судів в експлуатацію, повідомили в "Укрзалізниці" у відповідь на запит Центру транспортних стратегій.

Пороми зможуть вийти на лінію Чорноморськ - Батумі тільки після проведення всіх видів ремонту. В даний момент ЦТС "Ліски" готується до повторного оголошенню торгів на закупівлю послуги з ремонту двигунів порома "Герої Шипки" і послуги з ремонту порома "Герої Плевни". Дата оголошення тендеру поки не повідомляється. Попередній тендер був скасований у зв'язку з тим, що для участі було подано менше двох конкурсних пропозицій.

Нагадаємо, що автомобільно-залізничні пороми «Герої Шипки" і "Герої Плевни" були побудовані у другій половині 1970-х років на югославської судноверфі Brodogradiliste "Uljanik" (Пула, сучасна Хорватія). Схожі типи суден будувалися також на норвезьких судноверфях. До початку 1990-х пороми експлуатувалися Чорноморським морським пароплавством. У 2000-х суду були передані в оренду судноплавної компанії "Укрферрі", а в грудні 2015 року - на баланс ЦТС "Ліски".
Джерело: Центр Транспортних Стратегій

Карта